Γιατί ονομάστηκε MONTESSORI;

Mοντεσσοριανή μέθοδος

Γιατί πιστεύουμε στο σεβασμό της προσωπικότητας του παιδιού όπως πίστευε και η σπουδαία Ιταλίδα παιδαγωγός Maria Montessori. 

Αυτή είναι η πρώτη αρχή της μεθόδου και έπειτα η ελευθερία που θα βγει από την πειθαρχία. H Maria Montessori επινόησε το μοντεσσοριανό παιδαγωγικό σύστημα, γνωστό και ως «μοντεσσοριανή μέθοδος», το οποίο αποτέλεσε πρωτοπορία για την εποχή. 

Επίσης, πιστεύουμε στις μοντεσσοριανές αρχές όπως θεσπίστηκαν από την ίδια:

Η εσωτερική και εξωτερική τάξη στη συγκρότηση του ανθρώπου.

Ο σεβασμός στο έμψυχο και άψυχο περιβάλλον.

Η ατομική προσπάθεια αλλά και η καλή συνεργασία με τον κόσμο του περιβάλλοντος.

Η μάθηση μέσω της έρευνας που θα δώσει τη χαρά για τη δουλειά και την ικανοποίηση για το αποτέλεσμα. Η παντοειδής άσκηση για την απόκτηση δυνατοτήτων.

Ικανός άνθρωπος ίσον ευτυχής άνθρωπος.

Η μέθοδος μας

Βασικές επιδιώξεις για τους μαθητές μας, είναι να σέβονται τον εαυτό τους, τους άλλους και το περιβάλλον, να έχουν αυτοεκτίμηση, κριτική σκέψη και το θάρρος της γνώμης τους, να είναι χαρούμενοιυπεύθυνοι και δημιουργικοί, να παίρνουν πρωτοβουλίες, να συνεργάζονται αρμονικά, να διατηρούν υψηλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και να είναι ψυχοκοινωνικά ισορροπημένοι.

Προάγοντας την αρχή μιας ευχάριστηςδημιουργικήςχρήσιμης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης μαθησιακής διαδικασίας, το πρόγραμμά μας είναι προσανατολισμένο εξίσου, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στην οικοδόμηση των γνώσεων και στην καλλιέργεια των διαπροσωπικών σχέσεων.

Η παιδαγωγική μέθοδος μας βασίζεται στους τρεις παρακάτω άξονες:

τους παιδαγωγικούς, διδακτικούς και εκπαιδευτικούς στόχους, που θέτουμε,

την εκπαιδευτική μεθοδολογία με αφετηρία τον εκπαιδευτικό, κέντρο το μαθητή και τη συμμετοχή του σε ομάδες, με εποικοδομητικές και συνεργατικές προσεγγίσεις,

τα μέσα και τις τεχνολογικές ή μη υποδομές, από τους ανοιχτούς και κλειστούς μας χώρους, μέχρι το σύγχρονο εξοπλισμό.